به گزارش روابط عمومی دانشکده طب سنتی، در کارگاهی که با حضور نمایندگانی از کشورهای ایران، کره جنوبی، چین و تایوان، چهارم آذر سال 95، در دانشگاه ملی سئول برگزار شد، چالشهای به روزرسانی دانش طب سنتی و تجاری سازی داروهای گیاهی و فرآورده های طبیعی مورد ارزیابی و تبادل نظر قرار گرفت.
در این کارگاه یک روزه که به دعوت از سوی دانشگاه ملی سئول تشکیل شد، نمایندگانی از دانشکده طب سنتی دانشگاه علوم پزشکی تهران و مرکز رشد فناوری گیاهان دارویی و طب سنتی دانشگاه حضور یافتند و ضمن معرفی دانشگاه علوم پزشکی تهران، تاریخچه و جایگاه دانشگاهی طب ایرانی و دانشکده طب سنتی و ظرفیتهای تبادل استاد و دانشجو، به تبیین قوانین سازمان غذا و داروی جمهوری اسلامی ایران و ارائه الگوی علمی ایده پردازی، روشهای کنترل کیفیت فرمولاسیون دارویی و روشهای استاندارد سازی فرآورده های طبیعی و سنتی و سپس انجام کارآزمایی های بالینی در ایران پرداختند.
همچنین طی بازدیدهای جداگانه از یک مرکز و شرکت تحقیقات کاربردی دانشگاهی و بزرگترین کارخانه تولید داروهای طبیعی کره جنوبی، قوانین دو کشور مقایسه و نقاط قابل توجه در استانداردسازی داروهای سنتی مورد ارزیابی قرار گرفت. ضمناً بازدیدی از مرکز تحقیق و توسعه و مرکز مطالعات حیوانی کارخانه مورد اشاره، انجام شد. 
گفتنی است این دو مرکز در حال حاضر موفق به اخذ مجوزهای سازمان غذا و داروی آمریکا برای برخی محصولات خود شده اند و علاوه بر بازار شرق مانند چین و ژاپن، محصولاتی را به بازار آمریکا و اروپا عرضه و موفقیتهای علمی و تجاری ارزشمندی را کسب کرده اند. با توجه به علاقمندی طرف کره ای به محصولات مبتنی بر طب ایرانی، در این نشستها تفاهم اولیه برای بررسی ظرفیتهای موجود در ایران برای انجام تحقیق و توسعه داروهای ایرانی به منظور ورود به بازار جهانی صورت گرفت.